neděle 20. března 2022

Knižní novinky

Vítám vás po delší době u knižních novinek. V těch předchozích (zde) jsem u psaní zjistila, že jsem si objednala špatný díl. Místo třetího dílu Padesáti odstínů z jeho pohledu, jsem si objednala třetí díl z klasické série z jejího pohledu. Napsala jsem na podporu Knihy Dobrovský a domluvila jsem se na výměně. Zásilkovnou jsem poslala špatný díl, pak mi přišel email s fakturou s doplatkem za nový díl, který byl o něco dražší a poté mi poštou poslali správný díl. Mám radost, že to takhle vyměnili. 


Nyní už mám tedy sérii Padesáti odstínů kompletní. Z jeho pohledu jsem zatím přečetla jen první díl. Jakmile dočtu knížky, co mám teď z knihovny, tak se zase vrhnu na knížky z knihovničky. 


Jako další jsem si objednala druhý díl kuchařky Další krok cesty od Evy Ehrenbergerové a Markét Gajdošové. Spolu s knížkou jsem si objednala i samolepky a tužky z kolekce holek z A cup of style <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)