středa 30. března 2022

Úlovky z knihovny

Vítám vás u mých úlovků z knihovny. Jako první tu mám knížku, kterou jsem si ráda půjčovala jako malá. Četla jsem ji víckrát a když jsem tam naposledy byla, tak jsem si na ni vzpomněla. Řekla jsem si, že si ji přečteme a prohlídneme s Kristýnkou. 


Pak tu mám dalších pět knížek 


Tuto jsem půjčovala ze stejné knihovny jako první knížku na doporučení paní knihovnice. Zatím jsem se do ní pořádně nezačetla, tak uvidím, jestli ji celou přečtu.  


Na instagramu mě u jedné, co sleduji, zaujala knížka Atlas bylin, tak jsem si ji našla v knihovně a nechala odložit 


Na facebooku Humbook mě zaujal příspěvek s knižními trilogiemi, které už vyšly a nemusíte čekat na další díl. Byla tam i moje oblíbená série Ohniváka a pak mě zaujala série Kroniky pozůstalých podle popisku. Našla jsem si ji tedy v knihovně a nechala si odložit první a druhý díl, které byly k dispozici a na třetí jsem si udělala rezervaci. Ten jsem si byla vyzvednout v pondělí. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)