neděle 13. března 2022

Kosmetické úlovky za měsíc únor

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Tentokrát převažují věci z Oriflame. Využila jsem akci na sadu Milk & Honey a na sprchový gel, který jsem už párkrát chtěla vyzkoušet. 


Jako první tu mám ten sprchový gel Beautanicals. Vůně mě zase tolik neoslovila, takže příště už bych ho nebrala. To si spíše zase koupím nějaký od Dermacol. 


V sadě Milk & Honey byl sprchový gel, krém na ruce a tělový krém- ten jsem dala mamce. Tady z té řady produkty krásně voní.  


V akci byla i moje oblíbená černá slupovací maska Pureskin 


V dm jsem koupila lak na nehty v krásném odstínu růžové od Gabriella Salvete (7 Rose). Ten obal je nádherný. Škoda, že takový není i víčko od laku, to je jen černé. Tak si to zatím nechám s tím papírovým obalem. Dokud bude držet. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)