středa 19. srpna 2020

Baby shower 14. 8. 2020

Vítám vás u příspěvku, ve kterém vám napíšu o oslavě tzv. Baby shower. Je to oslava pro nastávající maminku. Záleží na každém, jak oslavu pojme a udělá si ji. My jsme se s kamarádkami sešly v pátek odpoledne, daly jme si dobroty- kamarádka podle mých představ udělala ozdoby na cupcaky a cupcaky, další kamarádky donesly něco na výzdobu a různé dobroty. Já jsem ladila výzdobu a vše ostatní do růžové barvy- nástěnku jsem vytvořila, která byla na botníku u vchodových dveří, nápis na dveře, girlandu na stůl a na dveře, srdíčkové řetízky na stolek, růžové balonky do fotokoutku, pití bylo růžové- džus s příchtí liči, na přípitek jsme měly rychlé špunty s příchutí jahody...

Pro každou z kamarádek jsem nachystala taštičku s dárečky. 


Poprosila jsem bráchu, aby vytvořil na 3D tiskárně placku pro každou z nás na památku. Namalovala jsem mu na papír, jak si představuji, aby vypadaly a on je vytvořil. Moc se povedly a jsem z nich nadšená. Myslím si, že je to pěkná věc na památku. 


Fotokoutek jsem udělala ze sušáku na prádlo a přehodila přes něj bílé prostěradlo. Dali jsme na něj s Lukem a kamrádkou balonky a další kamarádky pak přidaly girlandu. Úplně stejnou Luke pověsil i na okno. Před sušák jsem přidala stolek se svítící tabulí s nápisem Baby shower a vyrobila jsem z konfetových srdíček takové řetízky na provázku na ozdobení. 


Na dveře od obýváku jsem vytvořila také nápis BABY SHOWER a opět nalepila na provázek. Nápis už dal menší práci než předchozí srdíčka na stolek. 


Fotokoutek se moc povedl <3 Tahle fotka se mi líbí, jak na sebe koukáme s Tedíkem. 


Užily jsme si u něho plno srandy. Kamarádka přinesla rekvizity do fotokoutku, které má schované ze svatby. Mně holky řekly, ať si vezmu kartičku s nápisem- A je po prdeli :D 


Bylo to krásné odpoledne, které jsme si všechny moc užily <3




Dobrůtky na mlsání. Plus kamarádky ozdobily stůl srdičkovými konfetami. Konfety, balonky, girlanda, vidličky na meloun- to vše je z obchodu Tedi. Meloun je vykrojený vroubkovaným kulatým vykrajovátkem a napíchnutý na dřevěnou dvojvidličku. 


Cupcaky byly naprosto dokonalé. Moc se kamarádce povedly a mám z nich velkou radost ještě teď, kdy na ně koukám jen na fotkách <3






V průběhu odpoledne jsme jen nemlsaly, ale měla jsem také pro kamarádky připravené dva úkoly. Měly na malá papírová bodýčka (bodýčka můžete vidět na nástěnce) napsat odhadem, jaký mám obvod bříška a napsat nějaký vzkaz pro miminko. Tato bodýčka pak nalepím pro malou do alba spolu s těmito faotkami z krásného odpoledne.
Dostala jsem také dárečky pro malou a něco i pro mě. Všechny dárečky jsem rozbalila a ukázala, aby je všechny viděly. Bylo to kouzelné. <3 


A Tedík byl samozřejmě celou dobu s námi. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)