neděle 23. srpna 2020

Můj návrat k šití- co jsem ušila

Vítám vás u dalšího příspěvku ohledně mého šití. Nedávno jsem vám psala o mém návratu k šití (najdete zde). Nakoupila jsem si tištěné látky na ababu.cz a k tomu dokoupila látky na zadní části a výplň do polštářků a na podložku- o tomto nákupu jsem se také rozepsala ve zmiňovaném příspěvku.    



Jako první jsem se pustila do šití žáby. Ta neměla žádné díly zvlášť na ušití a na přidělání k hlavě jako ostatní zvířátka. 


Po žábě jsem se další den pustila do šití všech uší  



A potom další dny postupně šila polštářky. Dala jsem zadní díl lícní stranou dovnitř, nastavila uši na látku a na to položila lícní stranou dovnitř natištěné zvířátko. Vše jsem si přišpendlila a pustila se do šití. Dole jsem si nechala otvor, kterým jsem polštářek vyplnila a poté otvor ručně zašila tak, aby to zepředu nebylo vidět.


Prima parta <3





Poslední jsem ušila pandí podložku. Ta dala více zabrat, jelikož je větší, tak se mi špatně otáčela u šicího stroje. Vyšla jsem ze cviku. :D 


Zadní strana pandí podložky se mi moc líbí. Pěkně se k tomu tato látka hodí. 


I růžové zadní části polštářků se mi moc líbí. 


Sada do pokojíčku- jsem z ní nadšená a mám radost z toho, jak se mi povedla. Těším se, až ji bude mít malá. <3 Ještě mi z ababu.cz zbývá ušít muchláček a jednorůžek- z něho mám trochu obavy, tak doufám, že to půjde dobře. 

 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)