čtvrtek 13. srpna 2020

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

 Vítám vás u kosmetických úlovků za měsíc červenec. Na bloggeru změnily nějaké věci, a tak mi napsání tohoto příspěvku dalo hodně zabrat, jelikož ne vše funguje, tak jako dřív. Omluvte, prosím, když budou nějaké nesrovnalosti u fotek apod.

Tentokrát tu mám dárečky k svátku. Dostala jsem je, až nyní. Dále tu mám dárečky z časopisů a pár dalších věcí, co jsem koupila. Jaké kosmetické novinky jste si pořídily? :) 

Docházela mi micelární voda, tak jsem si řekla, že zase po delší době koupím Dvoufázovou od Garnier.
V květnových úlovcích (zde) jsem psala, že jsem si zase pořídila kokosový šampon od Alverde. Došel mi TreSemmé, a tak jsem si vzala ten kokosový po nanešení divné konzistence na ruku mi došlo, že to není šampon, ale balzám na vlasy. Proto jsem si musela dokoupit šampon. :D 
V dm jsem si ještě kromě šamponu vzala Balea sprchový gel 

V časopise Joy jsem měla gel na vlasy se třpytkami got2b, ale myslím si, že ho nevyužiji a někomu ho dám. Snad se najde někdo, kdo ho bude chtít.

V Oriflame jsem si objednala rtěnku The ONE v odstínu Stylish Blush

Přesuneme se do tašky s dárečky. Mythic oil- Profesionální výživný olej obohacený o vysoce koncentrované přírodní oleje. Ochrana před teplem do 230 °C. 
Mythic oil- Víceúčelový termo ochranný krém na vlasy. Vlasová péče 3 v 1. Po usušení vlasy krásně voní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)