neděle 9. srpna 2020

Tvoření alba pro kamarádku

Vítám vás u slibovaného příspěvku ohledně tvoření alba. Před nějakou dobou jsem vyvolala všechny fotky, které mi chyběly do alb a konečně jsem se pustila do tvoření. Už před lety mě napadlo toto album pro kamarádku. Dala jsem dohromady naše fotky a místa, kde jsme spolu byly. Na fotky jsem si napsala data a podle toho všechny fotky seřadila. Není tam obsaženo úplně všechno, kde jsme byly, jelikož ne vždy máme ze všeho fotky, ale to hlavní tam je. Naše výlety, posezení, koncerty a různé další akce. Po seřazení fotek jsem si je postupně naskládala do alba, abych měla představu, jak budou za sebou a jak se mi tam vejdou. Některé fotky jsem zmenšila, některé dala přes sebe. 


Na lepení fotek jsem použila Samolepky na fotografie z Knihy Dobrovský, psala jsem o nich např. zde. Je to vážně skvělá vychytávka a můžu jen doporučit. 



Po tom, co jsem si všechny fotky naskládala do alba a viděla, jak se vejdou, jsem se postupně pouštěla do lepení. Každý den jsem tomu věnovala nějaký čas- hodinu, dvě. A u toho jsem rozmýšlela, jak stránku ozdobím a jaké použiji nápisy- podle toho jsem rozvrhla fotky. 




Na zdobení jsem použila washi pásky, razítka- ta jsem nejdříve natiskla na papír a poté nalepila do alba. Vypadalo to lépe než, když jsem je dala přímo do alba a neobtiskávala se. 


A jako další jsem použila různé samolepky. 


Na nápisy jsem našla inspiraci v knize Abeceda krasopsaní <3



A takhle jsem tvořila různé nápisy. Některé jsem nadepsala přímo do alba a některé jsem si takto nachystala na papír a poté nalepila, opět samolepkami na fotografie. 


Takhle fotka je vyfocená, když už je celé album hotové a podíváme se dovnitř na některé stránky.



Po otevření je vidět celá úvodní fotka a vedle ní jsem napsala tento náš roky oblíbený citát. 



Tady jsem psala nápisy přímo do alba. Je to naše první cesta do Olomouce a pokud si to pamatuji dobře, bylo to v roce 2010. Tu naši cestu si pamatuji dodnes. 


V roce 2013 byla slovenská zpěvačka Kristína v Prostějově a byl to náš první její koncert. <3 Obě jsme z něho byly nadšené.  


Naše různá posezení, kdy si rády zajdeme na něco dobrého. U těchto fotek jsem nemohla pořádně dohledat, kdy byly foceny a přišlo mi, že se hodí, je dát takhle pohromadě. 


Vánoční washi pásky nesměly v albu chybět.


Náš další koncert Kristíny- Horehronie tour 2014 <3



Náš první větší výlet do Prahy, kdy jsme tu byly na více dní. Vyrazily jsme na první Utubering v roce 2015. Prahu jsme si moc užily. <3



Do alba jsem mezi fotky nalepila i pár vzkazů. Například tady je status z facebooku k našemu výletu do Prahy. 



V roce 2015 další koncert Kristíny tentokrát v divadle v Prostějově. Kolem fotek jsem nadepsala názvy písniček. 


Opět nápis v albu


V roce 2016 jsme vyrazily na vánoční výlet do Curychu a byl to opravdu zážitek. O našem výletu jsem vám psala zde. Při tvoření alba jsem se sama k tomuto příspěvku vrátila. 



Na kafíčku v Tchibo. 


Naše první kempování. Vyrazily jsme do kempu Hlučín na setkání s Anie Songe a Lukášem. Také jsem vám o tom psala na blogu zde


Různé fotky z míst, kam jsme vyrazily. 





Vánoční Praha <3



Poprvé na burgeru od Pan Burger a Léto fest Olomouc 


Výlet na Levandulovou farmu ve Starovičkách <3


Náš společný Silvestr 


Kavárna Canall Coffee- první razítko do Gastropmapy Lukáše Hejlíka a opět Pan burger. A tím album prozatím končí. Zůstaly ještě dvě nebo tři stránky volné a tam doplníme ještě nějaké fotky z letošního léta, jakmile je budu od kamarádky mít a nechám je vyvolat. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Také se chystám něco podobného udělat, jen stále na to nebyl čas a pořád jsem si myslela, že začnu od našeho seznámení, ale ty data a fotky se za ty roky dost špatně dohledávají, tak jsem se rozhodla, že začnu letošním rokem i když je pro nás obě dost špatným, ale člověk i v tom zlém si musí zachovat dobré myšlenky a vzpomínky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem využila času, kdy jsem těhotná doma a pustila se do toho :) přesně tak dá to zabrat dohledat data. Hlavní je někde začít :) přeji, ať je brzy lépe ❤

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)