pondělí 8. února 2021

Dogsie balíčky

Vítám vás u příspěvku s Dogsie balíčky pro pejsky. O Dogsie jsem vám psala už v příspěvku s tipy na vánoční dárky (zde) Máme jorkšírka, takže objednávám velikost balíčku Malý mazlík (váha do 9 kg), další jsou Střední rošťák (10-20 kg) a Velký hafan (váha přes 20 kg)- od toho se odvíjí cena balíčku. Stránky jsou dogsie.cz 

Na Vánoce jsem objednávala Tedíkovi Dogsie již potřetí. Brala jsem i pro Jackie od našich a bráchu. Vánoční Dogsie je tedy u nás už taková klasika. Když objednávám vánoční Dogsie, tak vždycky dávám balíček na zkoušku, jelikož pro nás nemá smysl objednávat předplatné. Tolik pamlsků by Tedík nesnědl, kdyby to měl každý měsíc nebo třeba jednou za dva měsíce (i to se dá nastavit v rámci předplatného). 

Na balíček se vždycky těším. Nechávám ho Tedíkovi pod stromeček a nedívám se dopředu, co v něm je (kamarádka se mě na to ptala, jestli se do něj dívám dopředu nebo až pod stromečkem). 

Balíček byl opět plný vánočně laděných pamlsků a tentokrát v něm byly tři malé hračky.  

Jako první mě zaujala krabička s cukrovím ve tvaru stromečku, podkovy a andělíčka. 

Nemám je vyfocené foťákem, tak alespoň přidávám fotku z mobilu. Tedík už to má skoro vše snězeno.

Tedíka nejvíc zaujala krabička Výběrové rybičky- sušené nugetky z lososových filet a podkovičky ze pstruha. 

Dále tam byl pytlík Štěpánská koleda- sušené kachní kousky 

A dvě balení Skořicových kometek- jehněčí se skořicí. Jedny máme aktuálně otevřeny.

Tři malé vánoční hračky, se kterými si Tedík vyhraje a nosí nám je, abychom mu je házeli. 

Na facebooku Dogsie mě zaujalo téma na měsíc leden- Škola čar a kouzel v Rafanicích. Tedík měl v lednu narozeniny, tak jsem si řekla, že mu tento balíček objednám. Zrovna čtu Harryho Pottera, tak se to i tématicky hodilo. Na balíček jsem byla zvědavá a moc jsem se těšila. Objednala jsem ho stejně jako objednávám vánoční balíček tedy ten na zkoušku. Jaké bylo moje zklamání, když mi přišel Zkouškový balík a ne ten Rafanický. Psala jsem hned na fb Dogsie a balíček Rafanice se dá objednat pouze jako předplatné. Jde to objednat jako měsíční předplatné a po objednávce se na profilu dá zrušit, aby mi nechodil každý měsíc, když to nevyužijeme. To jsem bohužel nevěděla. 

Po otevření balíku jsem tedy byla zklamaná, že přišel jiný, než na který jsem se tak těšila. Tedíkovi se samozřejmě líbil i tak. Hned si oblíbil pískací hračku. 

V balíčku měl další Výběrové rybičky, opět s lososem a pstruhem 

A také znovu balení Štěpánské koledy

Ptačí evoluce- sušené kuřecí žaludky

Chicxulubské krátery-hovězí játrové snacky

A jako poslední tam byla již zmiňovaná pískací hračka 

Ve zkouškovém dopise byl kvíz a z jeho odpovědí se dal složit kód na libovolnou hračku nebo pamlsek z eshopu zdarma. 

Bavila jsem se o tom, co se mi stalo s balíčkem s mamkou a domluvily jsme se, že ten lednový mám objednat a pamlsky dáme i Jackie, aby toho Teídk neměl tolik. Například Výběrové rybičky také Jackie moc chutnají. Tak ty má jisté. 


Objednala jsem tedy měsíční předplatné a po objednávce ho zrušila, aby mi přišel jen ten lednový a další měsíce už nechodily balíčky. S radostí jsem si tedy vyzvedla lednový balíček Školy čar a kouzel v Rafanicích. V balíčku byl dopis o přijetí ke studiu i s kvízem, který zařadil pejska do jeho koleje- Hafhafspár, Gaučovír, Slintozel, Chlupomor. Tedík byl zařazen do Slintozelu. Musím říct, že to mají opravdu dobře vymyšlené a na facebooku k tomu mají skvělé příspěvky. 




V balíčku byly čokoládové placky se sběratelskou kartičkou 




Duchovo překvápko- selečí burgery s hráškem (zní to opravdu zajímavě, jsem na to zvědavá, zatím jsme neotevřeli)


Kouzelnická hostina-mix sušených masíček


Bomba hnojůvka-jehněčí kuličky


A opět Tedíkovo oblíbené- pískací hračka, tentokrát Sova Bloudilka 


Využila jsem kód ze zkouškového balíčku a vybrala jsem Tedíkovi pískací hračku <3, která byla tedy s tím kódem zdarma 


Tedík se u focení pořád ochomítal kolem. Fotila jsem jeho pamlsky a hračky, tak si to musel ohlídat. Taky dostal pamlsky. Ochutnal poprvé čokoládové placky a bylo vidět, že mu chutná. 
Tedíkovi i Jackie vždycky pamlsky z Dogsie chutnají. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)