úterý 23. února 2021

Produkty Eurona

Vítám vás u příspěvku s produkty od Eurony. Myslím si, že Euronu znáte. Hodně ji vídám na instagramu, takže je známá. Mám tu produkty, které jsem si oblíbila a osvědčily se mi a ty, které chci vyzkoušet. Produkty objednávám přes kamarádku. Pod každý produkt vám přidám odkaz na něj. 


Grill & Oven Cleaner- Čistič na trouby a grily. Tento produkt patří k těm, které se mi osvědčily a používám ho už dlouho. Opravdu skvělý čistič na troubu. U trouby nemám vyklápěcí dvířka, ale otevírací, takže produkt hned zteče dolů. Našplíchlala jsem dvířka tímto čističem a zadělala je potravinářskou fólií a nechala chvíli působit. Poté jsem jen dvířka setřela a byly krásně vyčištěny v podstatě bez námahy a drhnutí. 



Bleaching agent- Univerzální multifunkční agent s obsahem kyslíku. Agenta jsem vzala hlavně kvůli tomu, že je na vhodný na odstraňování skvrn. Zatím jsem ho použila jen párkrát a účel splnil. 


Eco mimi 0+ Bottle & Dish cleaner with aloe vera- Šetrný gel na mytí dětského nádobí, kojeneckých lahví a dudlíků. Zatím ho ještě tolik nevyužívám. Líbí se mi jeho vůně, určitě časem využijeme více.


Odour Absorber Neutral- Pohlcovač pachů neutrální- má mnoho využití na koberce, sedačky, záclony, na oblečení, povlečení, autosedačky... Zatím jsem nevyzkoušela. 


Wastebasket Odour Absorber- Pohlcovač pachů do odpadkového koše- používám a myslím si, že dobré, splňuje svůj účel. Jen se ho nesmí šplíchnout moc, je to pak hodně silná vůně. 


Lime & Rust supergel na rez a vodní kámen- tento prostředek se mi taky velice osvědčil. Na baterii v koupelně se nám hodně usazuje vodní kámen a s jiným prostředkem jsem nedosáhla tak skvělého vyčištění jako s tímto. Rozhodně můžu doporučit. 


Foot Odour Absorber- Pohlcovač pachů do bot- zatím nevyzkoušeno 


Máte zkušenosti s produkty od Eurony, používáte je? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)