pondělí 15. února 2021

Knižní novinky

Vítám vás u slibovaného knižního nákupu na eshopu Knihy Dobrovský. Na jednu knihu jsem využila body na svém kontě za nákupy a další knihy jsem objednala o něco později a využila dopravu zdarma. 


Knížka Kroniky prachu Pár stránek navíc je ta knížka, která byla na Mega knihy vyprodaná, jak jsem psala v minulých knižních novinkách. Kniha Kroniky prachu se mi moc líbila, tak jsem si tohle jakoby pokračování nemohla nechat ujít.  


Na jedné facebookové skupině mě zaujala knížka Tilda a dům hraček. Je tu plno návodů na ušití různých hraček a dekorací do dětského pokojíčku. Už mám pár věcí vybraných, které bych ráda ušila, tak snad to půjde dobře. 


Ještě jsem nestihla přečíst první díl a už je tu druhý. I ten jsem koupila pro mamku a oba díly jí dala k narozeninám. 


Opět jsem si pořídila diář od holek z A cup of style ve formátu A5. Přijde mi, že ho mají rok od roku lepší. Jsem s ním vždycky spokojená. Moc ho nepoužívám na plánování, ale spíše si zpětně zapisuji různé věci, kde jsme byli apod. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)