středa 3. února 2021

Domácí výroba mýdel

Vítám vás po dlouhé době u příspěvku k domácí výrobě mýdla. Schválně jsem se dívala, kdy jsem si sadu na výrobu pořídila a bylo to už v únoru 2019 (zde). V dubnu (zde) jsem psala o postupu výroby a od té doby jsem se k tomu nevrátila. Zmiňovala jsem se, že chci ještě nakoupit další věci na vyrábění na jiném eshopu a to jsem udělala až letos v lednu. Stránka je ekokoza.cz. 

Mám do mýdel nachystanou levanduli, dubovou kůru, pomerančovou kůru a lístky růží. 


Objednala jsem si to, co jsem si vybrala už před těmi 2 roky. Velkou formu a malé formičky 100% hand made. Navíc k tomu jsem vzala velkou formu se sovičkami. 


Zaujaly mě na stránce krátké knoty do svíček. Říkala jsem si, že se mi budou hodit, když mi zůstane zbytek vosku ve svíčce Yankee Candle. 


Dále tu mám nástroj na krájení mýdel. Těším se, jak udělám mýdlo ve velké formě a pak ho nakrájím na menší. Myslím si, že to bude vypadat moc pěkně. 


A samozřejmě mi tu nesmí chybět mýdlové hmoty- s bambuckým máslem, s aloe vera a medová 


Vyrábíte doma mýdla? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)