sobota 8. května 2021

Kam vyrazit- Botanická zahrada

Vítám vás u nového formátu, který mě v této podobě napadl před pár týdny. Výletní příspěvky jsem už nějaké psala a teď bych ráda, aby byly pravidelné. Doufám, že se vám tyto příspěvky budou líbit a třeba vás inspirují k výletu. S Kristýnkou v kočárku a s Tedíkem ráda chodím na delší procházky a obzvlášť teď, když je hezky. U nás to máme celkem projité, a tak to chtělo vyrazit někam dál. Pár dnů jsem měla v hlavě výlet do Botanické zahrady na Lidické ulici v Prostějově. Luke se jel ve středu ostříhat, tak jsem toho využila a svezly jsme se s ním. Do Botanické zahrady Tedík nemůže, ale příští výlet pojede zase s námi. Vstup je zdarma. Otevřeno je každý den kromě pondělí. 



Vzala jsem si s sebou foťák a udělala spoustu fotek. Nějaké tu máte na ukázku. Vyrazily jsme tedy ve středu 5. května až po páté hodině. Bylo trochu zataženo, ale jinak příjemně. V Botanické zahradě jsme skoro celou dobu byly samy. S kočárkem se dá jet v pohodě, i když ne úplně do všech uliček, ale to ničemu nevadí. 












Rozkvetlé stromy jsou nádherné. 







Usměvavá Kristýnka <3



Botanická zahrada Petra Albrechta




Mých milovaných tulipánů jsem si všimla až na konci naší prohlídky, předtím nebyly pořádně vidět. 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)