neděle 30. května 2021

Na výlety a něco dobrého s Lukášem Hejlíkem

Vítám vás u trochu jiných knižních novinek. Název, který jsem dala se mi pro tento příspěvek hodil více a přijde mi výstižný. Knížku 555 výlety s gastromapou Lukáše Hejlíka jsem si objednala už jako předobjenávku a moc se na ni těšila. Radost mi udělalo, že je v knížce i zámek Plumlov. <3 A po prolistování knížky mě na první pohled zaujal zámek Nový Světlov. Hned jsem si ho založila a budu ráda, když tam vyrazíme. Na facebooku už delší dobu sleduji Levandulový statek Bezděkov, který v knížce taky najdete. Tam už bychom mohli taky konečně vyrazit. 


V Olomouckém kraji mě ještě zaujal Obří stůl a židle. Před pár lety jsme na dovolené objevili kousek od naší chaty obří židli v Dolních Bojanovicích, takže obří židle a stůl to je něco pro nás. Povedlo se mi najít fotku z té dovolené.


Z dřívějška mám už Gastromapu Lukáše Hejlíka a v ní mám zatím pouze dvě razítka, pro která jsem ani nemusela nikam daleko. Tak snad letos bude víc navštívených míst a razítek. Sbírání razítek a samolepek do knížky to je fakt něco pro mě. To už o mě tady víte, že já ráda něco sbírám. 


První razítko mám z Canall Coffee v Prostějově. A jako další chci mít z Pan Burger. Jejich burgery a hranolky milujeme a rádi si je objednáváme. <3 


A druhé z Cafelier No. 523 v Kostelci na Hané a tady jsem dostala i samolepku.  


Na léto ještě nemáme plán, kam přesně vyrazíme, ale rozhodně s námi tyto knížky pojedou. Budou mít čestné místo na každou cestu pod kočárem. <3 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)