středa 19. května 2021

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. V minulých (najdete zde) jsem vám ukazovala Organizér na kosmetiku z Oriflame a je fantastický. Jsem z něho nadšená. Vypadá na kosmetickém stolku parádně a všechno je v něm přehledně. Tentokrát nic z Oriflame nemám, ale příště zase něco málo bude. 


Nakoupila jsem si do zásoby oblíbené sprchové gely Dermacol- Černou třešeň, Vodní meloun a Belgickou čokoládu. Jak jde vidět na fotce Černou třešeň mám skoro prázdnou. 


V časopise Cosmopolitan byl jako dárek avokádový šampon Nature box 


Byla jsem v dm a zase jsem si koupila Alverde kokosový šampon.


A taky jsem si tam koupila laky Essie, které mě už lákaly nějakou dobu. Byly k nim i body navíc, tak to bylo fajn. Mám odstíny 413 mrs always- right a 24 in stitches <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)