čtvrtek 3. července 2014

Mé knižní série /7/

Dneska to bude jedna větší série a to Roztomilé malé lhářky :) Knížky se mi četly dobře, akorát díl Hledané ještě nemám přečtený, ale snad to přes prázdniny napravím :D Seriál Prolhané krásky sleduji ráda a s napětím čekám na další díly :D Uvidíme, jak to nakonec celé dopadne :) Seriál se mi líbí o něco víc než knížky. 
A co vy jaký máte názor na tuto sérii a na seriál? Budu ráda za vaše názory. :)


Seriálová obálka :)

 

12 komentářů:

  1. Páni, těch dílu už je tolik? :D
    Knížky jsem nečetla, ale jsem zrovna za první sérií seriálu (já vím, jsem pozadu) :D a vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj už tolik :D a 23.7. vychází další :D
      když jsi zatím u první série, tak aspoň nemusíš čekat, až vyjde další díl :))

      Vymazat
  2. o teto serii premyslim, necetla jsem ani jednu teda, ale jsem nekde v pulce serialu a libi se mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já myslím, že stojí za to si to přečíst, seriál a knížky jsou odlišné :)

      Vymazat
  3. Pretty little liars sou dokonalost! akorát mě mrzí, že sem je ještě neměla možnost číst... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj to jsou :)) knížky jsou odlišné a těch dílů je opravdu hodně :D už bude vycházet další díl a já ještě nemám přečtený ten, co jsem si koupila naposled :D

      Vymazat
  4. Nejak jsem ani nezaregistrovala, ze je serial PLL podle knizni predlohy (stydim se :D) a jeste ze je tech dilu tolik!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem ráda, že jsem tě o tom takto informovala :D dílů je hodně a brzy vyjde další :D nějak to nestíhám číst :D

      Vymazat
  5. První knížka se mi líbila - navnadila mě na seriál. Nedávno jsem četla druhou, ale to mě už moc nebavilo. Seriál sleduju pravidelně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. záleží, jak to komu sedne ty knížky, taky mě některé části chvílemi nebavily :D seriál je super :))

      Vymazat
  6. první knihu jsem četla s pochybnostma ale serii jsem si zamilovala a nemuzu se dockat vzdy dalsiho dílu :))) napinava , nepredvidatelna zamotana serie :) serial jsem videla prvni dil a hodlam ho cely shlednout az vyjdou vsechny knihy :D

    OdpovědětVymazat
  7. přesně tak, souhlasím s tebou :)) to já s napětím čekám také na každý díl :)) tak to bych nevydržela, i na každý díl seriálu čekám s napětím :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)