pátek 4. července 2014

Výroba „vlastní knihy“

Připravila jsem ochutnávku z toho, co jsem zatím udělala :) Několik stránek je vyhrazených na popsání vlastních zážitků s nadpisy Mé plány na léto, Mé prázdninové zážitky, dále je vyhrazených několik stránek na fotky- některé dám já a další budou na kamarádce, jaké si tam dá. Takové tvoření mě baví a doufám, že to bude mít úspěch :)
Obal knihy jsem tedy neměnila a nechala tak, jak jsem jej koupila- vzory má povedené :D 


Na začátku je vlepená linkovaná stránka s nápisem PIŠ, CO TĚ NAPADNE a je k tomu obrázek. Na další stránce je dotazníček na vyplnění :)


Jako první takový úkol je očíslování stránek na vyznačená místa. Další stránky jsou vyhrazeny pro letní plány a letní zážitky :))


Další úkol je Něco namaluj :) Taková tvořivá stránka :D


Stránky vyhrazené pro nákupy a dárky. Každá ráda nakupujeme, ať už jsou to knihy, oblečení, kosmetika a další :p  



 Úkol s psaním: Napiš své jméno různými způsoby, také taková tvořivá stránka :)

Stránky věnované fotečkám, rámečky už mám vyznačené, poté vlepím fotečky, které jsem si upravila a vytiskla :) 


Pár stránek věnované kosmetice, nazvala jsem to jako Kosmetické okénko ;)

Jedna speciálně Voňavá stránka. Možná budou ještě další :D Voní to tam vážně dobře :D

Nějaká zábava na špatné dny, kdy se nic moc nechce dělat

Něco podobného jen na černém papíru a s úkoly Čmárej bílou a Čmárej žlutou

Už jsem sem použila psací stroj a napsala nějaké citáty a razítka jsem použila :)

Na konci jsou stránky vyhrazené pro Seznam mých přání. Každý máme nějaká přání a za pár let si na ně můžeme vzpomenout tím,že si je třeba někde přečteme :)

 A na konci jedna obálka  „s překvapením“ :D


8 komentářů:

  1. to je úžasný..děláš to kamarádce k nějakému speciálnímu důvodu?
    Opravdu skvělý nápad.. ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Chtěla jsme jí to původně dát k narozeninám, ale asi to nevydržím a dám ji to, jak to udělám :D

      Vymazat
  2. Nejde tak trochu o něco na způsob Wreck this journal?? - chtěla ses tomu přiblížit :D :) Jinak je to skvělá kniha, bohužel ji ještě nemám a za ty prachy taky nevím, jestli si ji pořídit.. Alternativa dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci se tomu přiblížit :D bylo mi to inspirací, kamarádka mi o Wreck this journal říkala a mě pak napadlo, že bych mohla udělat tohle a vymýšlela jsem různě, co by tam mohlo být :)
      Psala jsem o tom v tomto příspěvku:) http://monulkov.blogspot.cz/2014/06/vyroba-vlastni-knihy.html

      Vymazat
  3. Taky mi to připomnělo wreck this journal, je to od tebe hezký :-) Ještě bych možná přidala nějaký kalendářík.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji :) kalendářík je dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Omlouvám se, že mi to tak trvalo, ale už jsem konečně odpověděla na tvé otázky v rámci Blogger TAGu :)
    http://tisicezivotu.blogspot.cz/2014/07/film-hvezdy-nam-nepraly-blogger-tag.html

    OdpovědětVymazat
  6. hned se jdu kouknout na tvé odpovědi :))

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)