pátek 18. července 2014

Poslední příspěvek před dovolenou

Zítra vyrážím s přítelem na dovolenou na Broumovsko :) a tak píšu ještě jeden příspěvek před dovolenou, ráno by už na něj nebyl čas :D Po dovolené dodělám ještě menší úpravy k výrobě vlastní knihy a dám vám to sem a poté už knihu dám kamarádce :) Už máme sbaleno, takže už tu není kolem nás kupa věcí :D 
Přidávám pár foteček :)  

Frisca jsem si včera nakoupila :)

 Časopisy si beru na kratší čtení do auta, jinak budu sledovat cestu :D


A tady je náš cestovatelský sešitek :) Máme tady vypsané různá místa, kam vyrazíme :)) Letos tam máme poznačenou naši třetí dovolenou :)



2 komentáře:

  1. Ten cestovní sešitek se mi strašně líbí.:) Já mám něco podobného na tábory.:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že se líbí :) takový sešitek je moc fajn :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)