úterý 8. července 2014

Výroba „vlastní knihy“

Dneska jsem opět tvořila a rozhodla jsem se sem zase něco ohledně knihy přidat :)
Několik stránek je vyhrazeno pro psaní vlastních zážitků jako do deníčku :) Také tu jsou různé články z časáků a různé rady :) Některé stránky jsem vám opět vyfotila :))

Trochu jsem ozdobila obálku, v reálu to vynikne lépe :D


Opět nějaké obrázky s kosmetikou a na další stránce úkol- Nalep si vlastní obrázky :)


Citáty jsem doplnila ještě o jednu stránku a obrázky :)


Další stránky vyhrazené na fotky, které už jsem nebudu dávat, ale je to za úkol nalepit si nějaké fotečky ;)


Posuneme se v čase dál a máme tu Plány na VÁNOCE a také místo vánoční přání 


Přidala jsme dvě voňavé stránky :D je to vážně super, jak to voní :D


Opět nějaké stránky s obrázky :)


Stránky věnované květinám :D Z časáku- Oblíbená květina a co prozradí :)


Na dalších několika stránkách jsou různé kvízy z časáků :))


A ještě něco z kosmetiky :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)