pondělí 19. ledna 2015

Jen tak pro radost :))

Minulý týden byl celkem náročný s učením na zkoušky a se zkouškami. Dneska jsem se také učila na zkoušku a teď tady máte tento příspěvek :))

V Tescu jsem si koupila tento hrnek v F&F Home (kdyby někdo sháněl), chtěla jsem si nějaký koupit už delší dobu a když jsem ho tam o víkendu viděla, tak jsem si ho vzala. Mají více barev :)



Dneska jsem se konečně pustila do přesazování malých orchidejí :) ještě jedna mě na přesazení čeká :)



Tento květináč jsem si koupila v OBI :)



Příští příspěvek bude o něčem pěkně voňavém, co mám objednané, tak se těšte :) já už se moc těším, až to přijde :)

2 komentáře:

  1. Mňa by zaujímalo ako sa stará o orchidee ako o ostatne kvetiny, nejako špecialne, pretože už x krat som mala orchy a stale mi zvedla :/ , ako sa staras o ne ty? :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že se o ně nějak speciálně nestarám...pokoj mám na východ, tak to se jim daří, zalívám je odstátou vodou a po odkvětu by se měly přesadit, ale ty malé jsem přesazovala za delší dobu po odkvětu a bylo vidět, že už to potřebovaly. Koupila jsem si hnojivo na orchideje, tak to jim jednou za měsíc kapku dát do vody :) snad jsem ti aspoň trochu poradila :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)