pondělí 12. ledna 2015

Úložný box na kosmetiku

Ahojky!
Chtěla jsem nějaký průhledný box na kosmetiku a v Hornbachu jsem koupila tento box :) libovolně se dají rozdělit přihrádky dle potřeby :)



Jednoduchým zasunutím přiložených rozdělovačů“, pár přihrádek jsem si z nich udělala :)



A takto jsem si tam kosmetiku postupně naskládala :)



Jsem s tím moc spokojená, možná si koupím ještě další, na zkoušku jsem koupila jeden box :)) Je to jednoduché a vypadá to pěkně :)


A co vy jak ukládáte kosmetiku? ;)

Zítra mě čeká zkouška, tak si ještě na chvíli zalezu s knížkou Hvězdy nám nepřály a pak už půjdu spát :) 
Jakou knížku teď čtete vy? ;)



2 komentáře:

  1. tyto krabičky používám na šperky :)
    prosím kolik stál tento větší box?
    Moje skladování : http://butterflies-dream.blogspot.cz/2014/10/my-makeup-collection-2014-moje-makeup.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stál 115,- :))
      podívám se na tvé skladování ;)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)