čtvrtek 8. ledna 2015

Tchibo- Sada ozdobných děrovaček

V Tchibu jsem si objednala ozdobné děrovačky, jsou tam 4 a stály 149,-, což si myslím, že je skvělá cena :) jsou dvě malé a dvě velké :) ráda různě zdobím, tak se mi budou hodit :) ty velké jsou na zdobení rohů papíru
tady máte fotečky :)


Takto byly zabalené v krabičce :)



A tady máte na ukázku, jak jsem je ozkoušela ;)


Zespodu je na každé víčko a jsou tady na vyříznuté kousky papíru, které se můžou ještě na něco hodit ;)


Některé vyříznuté kousky z malých děrovaček jsem si schovala, mně se rozhodně hodit budou :)


Dala jsem si je takto da malých skleniček :)


A co vy máte něco takového? Co používáte na zdobení? :)

2 komentáře:

  1. Jsi hodně kreativní :-) Asi tě jednou angažuji, abys mi navrhla obal knihy, až budu chtít nějaký ten svůj nesmysl vydat :-D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)