čtvrtek 1. ledna 2015

Výroba „vlastní fotoknihy“

V průběhu října jsem začala uskutečňovat svůj nápad s jedním z dárků pro mou kamarádku na vánoce (proto je to tady až teď) a to z našich fotek :) pár příspěvků se tomuto dárku bude věnovat :) udělala jsem to formou „fotoknihy“ s obrázky, popisky a nálepkami, sešit jsme obalila alobalem a ozdobila obrázky :) 





Takto je to z přední strany


a tady ze zadní :)


6 komentářů:

  1. Nápad je to zajímavý, provedení věřím, že by šlo ještě vylepšit, ale i tak - super dárek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, podobný dárek dostala i moje kamarádka od jiné. Nápad je to skvělý, uvažuju, že bych něco takového taky udělala. :) Možná bych zepředu nalepila nějaké vaše fotky :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) O tom jsem taky přemýšlela a nakonec jsem to udělala takhle :)

      Vymazat
  3. Uprimne?Je to hrozny,to zdobení je fakt něco,na tom sis dala práci tak 3 minuty. Příště to zkus udělat nějak kreativneji než jenom vystřihnout 3 laky a 2 blbe rtěnky.
    - s pozdravem El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je to takhle udělané schválně :) není to tam jen tak ;)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)