úterý 27. ledna 2015

Procházkování a mini nákupy :))

Takhle jsme byli na procházce v sobotu :) Jackie si užívá sníh :)



Prozkoumala, co se dalo :D 


Čumáček strkala do sněhu a norovala :)


Chvílemi docela foukalo :D


Včera jsem si v drogerii Teta koupila pudr Dermacol a masku na vlasy :) mají teď v Tetě akci na Dermacol 40% slevu na dekorativní kosmetiku (koupila jsem si jen jednu věc :D )




Dneska dopoledne jsme s Jackie vyrazila sama na procházku a udělala jsem pár fotek :)



Tak co fotíš? ?;)


Dej mi pusinku :))



Oblíbila jsem si tady tu písničku a dnes jsem konečně viděla její klip- Maroon 5- Sugar :) musím říct, že je úžasný :)
zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=09R8_2nJtjg


Jak jste strávili dnešní den vy? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)