pondělí 2. listopadu 2015

Přečti a najdi- 1. soutěžní kolo

Přečti a najdi- začínáme (více v předešlém příspěvku- zde)

Na tento týden jsem vybrala knížku 

Zůstaň se mnou- Gayle Forman :) 


Na jaké stránce se nachází tento úryvek? 
Odpovědi posílejte na Monulkov.blog@seznam.cz

První sólové vystoupení jsem měla, když mi bylo deset. Tou dobou jsem hrála na cello dva roky. Nejprve jen ve škole, v rámci hudebního programu. Měli cello jen šťastnou náhodou; je velmi drahé a choulostivé. Škole je odkázal jistý starý univerzitní profesor literatury. Většinou odpočívalo v koutě. Skoro všechny děti se chtěly učit hrát na kytaru nebo na saxofon.
Když jsem oznámila našim, že chci být cellistkou, dali se do hurónského smíchu. Později se za to omlouvali, tvrdili, že při představě takového malého piva, jako jsem já, s mohutným nástrojem mezi tenkýma nohama se mohli potrhat smíchy. Ale jakmile zjistili, že to myslím vážně, okamžitě se ovládli a nasadili povzbudivé obličeje.

Otázka o blogu:
Kdy byl blog založen? 
(hledejte v květnových příspěvcích)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)