pátek 6. listopadu 2015

Kristína v Prostějově

Vítám vás u dnešního příspěvku o koncertu, který jsem si včera večer náramně užila :)) koncert se konal v Městském divadle v Prostějově
Přes den jsem měla docela špatnou náladu, nebylo mi dobře a strašně mě bolela hlava. Odpoledne jsem si šla na chvíli lehnout, aby se to alespoň trochu spravilo a doufala jsem, že se mi udělá líp (naštěstí odpočinek zabral).
Na koncert jsem se moc těšila. Vyrazila jsem na něj s mamkou a ještě předtím jsme si zašly na město zkouknout obchody :)

Jakmile Kristína přišla na pódium, všechno ze mě opadlo, měla jsem hned úsměv na rtech a užívala jsem si každou písničku 
koncert začal písničkou Number One, která je k filmu Život je život, ve kterém Kristína hrála 

během koncertu na chvíli vypadla elektrika, ale i s touto situací si Kristína poradila a někteří fanoušci na ni svítili mobily, abychom ji viděli :D 


zhruba dvacet minut po koncertě proběhla autogramiáda, na které opět byla strašná tlačenice


dočkala jsem se a dostala jsem se k ní a stihly jsme i rychlou fotečku :) 


po koncertě jsem si koupila tričko TA NE Spojme dlaně, původně jsem chtěla náramek s tímto nápisem, ale tričko se mi zalíbilo víc :) 


Koncert jsem si moc užila a byl plný pozitivní energie (ani nevím, jak bych to měla všechno vyjádřit)- a tak tedy jedním slovem bylo to senzační  :)) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)