pondělí 30. listopadu 2015

Přečti a najdi- 5. soutěžní kolo

Dneska jsem si pro vás připravila úryvek z knížky 
Papírová města- John Green :)
více k soutěži zde



1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam,cz 
2. Do předmětu napiště Přečti a najdi a o jaké soutěžní kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2  soutěžní kolo...
3. Poté napiš do emailu číslo str. na které se úryvek nachází a popřípadě i název kapitoly+ odpovědi na další otázky (uvidím, kolik jich nakonec bude)



Na které stránce se nachází tento úryvek?

  Ten večer jsem v devět hodin šel do svého pokoje a do postele, protože v devět jsem měl večerku. Máma mě uložila, dodala, že mě má ráda, a řekla: Ahoj zítra.“ Já jsem taky řekl Ahoj zítra.. Pak zhasla a přivřela dveře na štěrbinu. 
  Když jsem se obrátil na bok, uviděl jsem za svým oknem stát Margo Rothovou Spiegelmanovou. Obličej skoro tiskla na síť proti hmyzu. Vstal jsem a okno otevřel, ale síť ji i tak dělila do malých čtverečků.
  „Pátrala jsem,“ řekla úplně vážně. Dokonce i hodně zblízka ji dělila ta síť, ale zahlédl jsem, že drží v ruce notýsek a tužku, která měla kolem gumy stopy po zubech, Podívala se do svých poznámek. 
Paní Feldmanová, co bydlí na Jefferson Court, říkala, že se jmenoval Robert Joyner....

Otázka o blogu:

Který příspěvek byl nejvíce navštěvovaný v roce 2014 (květen 2015)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)