pondělí 9. listopadu 2015

Přečti a najdi- 2. soutěžní kolo

Máme tu další soutěžní kolo
a tentokrát jsem vybrala knížku
Girl online- Zoe Sugg :)



Veškeré info zde
1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam,cz 
2. Do předmětu napiště Přečti a najdi a o jaké soutěžní kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2  soutěžní kolo...
3. Poté napiš do emailu číslo str. na které se úryvek nachází a popřípadě i název kapitoly+ odpovědi na další otázky (uvidím, kolik jich nakonec bude)

Na jaké stránce se nachází tento úryvek?

Může člověk vyrůst ze své nejlepší
 přítelkyně? Může se mu nejlepší kamarádka úplně odcizit?

Ahoj všichni!

Tak především vám všem moc děkuju za všechny ty milé vzkazy a tipy pod mým článkem o problémech, co mám v poslední době s návaly paniky. Když vím, že v tom nejsem sama, hned se cítím mnohem líp. Jste fakt super úžasné!

Já vím, že jsem posledně slíbila, že můj další blog bude o nějakém lehčím tématu, ale mezitím se mi něco stalo- a chtěla bych se vám s tím svěřit...

Když jsem byla malá, měla jsem jeden kabát, který jsem vyloženě zbožňovala.

Byl sytě červený a měl lesklé černé knoflíky ve tvaru růžiček.

Taky měl kožešinový límec a manžety.

Pokaždé když jsem si ho oblékla, tak jsem si připadala jako princezna z nějaké vzdálené země, kde bývá krutá zima, třeba z Ruska nebo z Norska (bývá tam zima, že ano?).“

Otázka o blogu:
Kolik se na blogu objevilo příspěvků- Kosmetické úlovky za měsíc....?  (rok 2015)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)