pondělí 16. listopadu 2015

Přečti a najdi- 3. soutěžní kolo

Máme tu další soutěžní kolo
tento týden s knížkou
 Hvězdy nám nepřály- John Green 
více k soutěži zde :)


1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam,cz 
2. Do předmětu napiště Přečti a najdi a o jaké soutěžní kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2  soutěžní kolo...
3. Poté napiš do emailu číslo str. na které se úryvek nachází a popřípadě i název kapitoly+ odpovědi na další otázky (uvidím, kolik jich nakonec bude)

Na jaké stránce se nachází tento úryvek?

Vyškubla jsem se mu, ale otočila jsem se.
Nezabijou tě, když si nezapálíš,
řekl, právě když máma zastavila. A já jsem si ještě nikdy žádnou nezapálil. Je to metafora, chápeš? Strčíš si zabijáka, ale nedovolíš mu zabíjet.
Metafora,“ opakovala jsem pochybovačně. Auto čekalo. 
Metafora, kývl.
Děláš věci proto, že mají metaforické rezonance...,“ přemýšlela jsem nahlas.
No jo.“ Usmál se. Tím velkým, pitomým, opravdovým úsměvem. 
Já jsem hodně na metsfory, Hazel Grace.
Otočila jsem se k autu. Zaklepala jsem na okénko. Sjelo dolů. 
Jedu s Augustem Watersem na film,řekla jsem. 


Otázka o blogu:

Kolik se celkově na blogu objevilo příspěvků- Mé knižní série? 

Děkuji za odpovědi, které jste mi už poslali :))

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)