pátek 11. září 2020

Dětské knížky- Albert za body

Vítám vás u dětských knižních novinek. Kdo mě sledujete déle, tak možná víte, že sbírání bodů je moje oblíbené. Tentokrát jsem sbírala body do Alberta na dětské pohádkové knížky. Celkem jsme pořídili čtyři knížky. Ještě nějaké body mám, ale ty někomu podaruji. Tyto knížky nám stačí a jsem spokojená, že máme ty, které jsem chtěla. Na sbírání bodů hodně využíváme akce, kdy k vybraným produktům dávají bod navíc. Je potřeba nasbírat 8 bodů a za knížku doplatit 90 Kč, což si myslím, že je parádní. Akce trvá do 22.9. Mám tyto akce v Albertě ráda. Co vy sbíráte body? :) 


Měla jsem nasbírané dvě kartičky a jako první knížku jsem chtěla Pohádky Boženy Němcové


Pak jsem se rozmýšlela mezi knížkami České pohádky a Krtkova dobrodružství. Krtek už byl vybraný, tak nakonec byla volba jednoduchá a vzala jsem České pohádky. 


Když jsem měla body na další knížku. Poštěstilo se a Krtkova dobrodružství zase měli. 


A jako poslední knížku jsem ještě chtěla Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky. Prostě pohádky z našeho dětství. <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)