neděle 6. září 2020

Kosmetické úlovky za měsíc srpen

Vítám vás u posledních letních kosmetických úlovků. Tentokrát tu mám více věcí z Oriflame. Objednáváte si něco z Oriflame? Jaké jsou vaše oblíbené produkty? :) Budu ráda za vaše komentáře.  


Moc se mi zalíbilo mýdlo ve tvaru růžičky. Objednala jsem i pro kamarádky, s kterými jsem oslavila Baby shower- najdete zde




Jako další mi přišla okurková maska. Už jsem ji někdy měla, ale někomu jsem ji dala. Takže sama jsem ji ještě nevyzkoušela. Jsem na ni teda zvědavá. 


Balzámů na rty není nikdy dost a je třeba doplnit zásoby. Z Oriflame mám ráda tento balzám na rty, který má obal jako rtěnka. 



Ani rtěnce jsem opět neodolala. S mamkou jsme si objednaly stejné odstíny- Rosy Pink On Colour. Odstín je moc pěkný a jemný. Plus ještě navíc krásně rtěnka voní.   



A od kamarádky jsem dostala levandulový krém na ruce. Ona ví, že vůně levandule to je něco pro mě. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)