pátek 18. září 2020

Knižní novinky

 Vítám vás u knižních novinek z Knihy Dobrovský. Využila jsem skvělé akce na eshopu a obohatila si tak opět knihovničku. Po delší době to byla akce, která mě tam opravdu navnadila. Dvě knížky jsem vzala i jako dárky- ty tu tedy nemám. 


Jedině knížku Luna a ryba jsem pořídila už před delší dobou. Ostatní knížky jsem objednala společně. 


Zaujaly mě v akci tyto dva díly- Čarodějovy hodiny a Postava ve stínu. Četla jsem na instagramu o knížce Čarodějovy hodiny, tak jsem si řekla, že se do ní také pustím. 


Pak mě zaujala knížka Lahodné dipy. Doufám, že brzy nějaký udělám. 


Zalíbila se mi knížka 100 hradů a zámků. Musím teda přiznat, že jsem si při objednávání myslela, že tam budou jen ty z České republiky a ne z celého světa, ale nevadí. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)