středa 23. září 2020

Řasokoule

Vítám vás u příspěvku, ve kterém vám ukážu naše řasokoule. První řasokouli jsme dostali na podzim od Lukeho mamky. Pak jsem narazila na instagramu na stránku řasokoule.eu a začala jsem je sledovat, plus jsem si je také našla na facebooku a zkoukla jejich eshop. Před nějakou dobou dali na instagram anketu, jestli by byl zájem o baby řasokoule. Zájem byl a napsali, že brzy budou na eshopu. Volba byla u mě jasná, tyto malé roztomilé řasokoule si určitě koupím. Objednala jsem si jich 10 a plus jsem ještě vzala malou řasokouli v sadě se sklenicí pro kamarádku k narozeninám. To jsem ještě netušila, jak moc se s dárkem trefím a jakou bude mít radost. <3 

V kuchyni na stole máme ve sklenici z Kiku řasokouli od Lukeho mamky. Dala nám ji i s malými kamínky, se kterými to vypadá moc pěkně. Lukemu se to líbí víc s kamínky než bez nich, které máme v obývacím pokoji. 




Za nákup baby řasokoulí a té pro kamarádku jsem dostala slevový kód na 10% slevu. Objednala jsem si tedy také malou řasokouli v sadě se sklenicí a to samé jsem objednala i pro mamku. Té se také řasokoule zalíbily a chtěla jednu mít. 
Řasokoule máme dané v obývacím pokoji na stole u gauče. 


Ty bublinky se mi na řasokouli strašně líbí. 


Baby řasokoule zblízka. Prostě se mi ta fotka líbí. Mám jich 8, jelikož 2 jsem dala kamarádce k té malé. 


Baby řasokoule mám umístěné ve sklenici od Ikea svíčky. 


Řasokoulím měním vodu zhruba jednou za týden. Vždy jim dávám převařenou vodu v konvici, samozřejmě studenou :D Každou řasokouli ještě propláchnu pod proudem vody a rukou ji jakoby pomazlím- mají to rády- proto mazlíci. 



Po nafocení těchto fotek jsem šla řasokoule opláchnout a vyměnit jim vodu. <3 Vodu jsem si převařila už včera k večeru. 
Odkaz na stránku, na které jsem kupovala řasokoule zde.


Máte doma také své mazlíky v podobě řasokoulí? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Mám dvě větší, kupovala jsem si na jejich stránkách k nim rovnou i nádobu 😊 jsou i jako hezká dekorace a ty maličké jsou roztomilé, po těch se asi ještě taky podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo jsou hezké jako dekorace, vypadá to parádně :) určitě se na malé koukni, jsou vážně roztomilé :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)