středa 13. května 2020

Knižní novinka- Deset let se ségrou

Vítám vás u knižního příspěvku. Na knížku Deset let se ségrou od Lucky a Nicole z A cup of style jsem se moc těšila a dneska mi přišla. Dívala jsem se v pátek na jejich livestream na instagramu, když spouštěly prodej knížky. Mluvily v něm samozřejmě o knížce, odpovídaly na otázky a také zmínily dopravu zdarma o víkendu přes zásilkovnu a že je možnost napsat si do poznámky o věnování. Jsou skvělé, že takto knížky podepisují. <3 Líbí se mi přístup holek. Na ig nějaká slečna psala do komentářů, že zapomněla napsat poznámku o věnování. Holky jí napsaly, ať jim pošle email s číslem objednávky a jaké chce věnování, že jí ho tam dopíší. Jsou prostě zlaté.


Líbí se mi, jak mají balíčky zabalené, je to krásné na pohled. Pásku jsem si nechala a nastříhám si z ní obrázky do diáře jako nálepky. 


Krásná nálepka Tvůj balíček už se na tebe těšil!


Jako první na mě vykoukla podepsaná kartička s poděkováním 


Z druhé strany kartičky jsou obrázky typické pro holky 


S knížkou jsem si ještě objednala Základní set samolepek, které jsem si moc oblíbila a používám je do diáře



Do poznámky jsem napsala, že chci věnování Pro Moňulku <3 Knížku jsem si hned prolistovala a je moc krásně zpracovaná. Pár stránek jsem už přečetla a čte se moc dobře. Knížka se Lucce a Nicole opravdu moc povedla. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)