pondělí 11. května 2020

Prckův deník

Vítám vás u nového příspěvku, který bude doufám pro někoho dobrým tipem na krásnou knihu Prckův deník. Čekáme miminko. To jste už mohli vidět na facebooku a instagramu nebo se to dozvídáte teprve tady. Vybírala jsem různé deníky, do kterých bych mohla pro miminko vše zapisovat a lepit fotky. Nejvíce mě zaujal Prckův deník: Prvních 1000 dní mého života ze stránky medvedwrr.cz. Přímý odkaz na deník zde. Na deník jsem narazila na facebooku, kde na mě vykouklo video, ve kterém se listovalo v deníku a moc se mi zalíbil. Na jejich stránkách jsem si ještě prohlídla fotky deníku a volba byla jasná.


Na začátku je přidělaný zápisník na různé poznámky, které si pak v klidu přepíšete do deníku. 


Nedalo mi to a vyfotila jsem pár stránek na ukázku. Mám z deníku velkou radost. 




A takto jsem ho včera dala do police a brzy do něj něco doplním. <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)