středa 20. května 2020

Knižní novinky a něco navíc

Vítám vás u nového příspěvku. Jak jste si mohli přečíst, nebudou v něm jen knižní novinky. Na Knihy Dobrovský jsem se nechala nalákat na puzzle. Pojďme se podívat, co ještě k tomu mám dalšího.

Zaujalo mě puzzle mapy České republiky, které má 500 dílků- to mi přišlo tak akorát. A mapu jsem vybrala, protože jsem si říkala, že to nebude takový problém složit. Některá místa dala zabrat, ale povedlo se a puzzle je už pár týdnů složené.



Co mě ještě víc než puzzle zaujalo, je podložka pod puzzle. Dá se na ní složené puzzle bez problému přenést. 


Nafoukne se tato pomůcka, co je na fotce, puzzle se sroluje viz obrázek na krabici a zajistí se černými popruhy. 



Rovnou jsem si objednala i lepidlo na puzzle a už se těším, až ho nalepím a puzzle si někde v bytě pověsíme. Dále jsem objednala dvoje nálepky na fotky- chci teď tvořit alba. Od pondělí se probírám fotkami v PC a v mobilu a vybírám fotky na vyvolání. A hlavně v těch fotkách dělám pořádek. Náhodou jsem narazila na svíčku 6. Tu jste mohli vidět v minulém narozeninovém příspěvku. 


Zaujala mě tam knížka ke Stmívání. Stála jen 53 Kč, tak jsem si řekla, že za tu cenu ji vezmu. Je to spíše tenký sešit a moc mě obsah nezaujal. 


Na zabavení jsem si ještě vzala Přírodní spojovačky, ale ještě jsem se do nich vůbec nepustila. Momentálně mě plně zabavují fotky. 


A nakonec nejkrásnější knížka Kronika prachu. Mám ji už přečtenou a moc se mi líbila. Rozhodně doporučuji. <3 Je to docela tlustá knížka, ale měla jsem ji přečtenou celkem rychle. I když jsem si ji ke konci trochu šetřila. 


Jaké knižní novinky máte vy? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Ta podložka vypadá dobře, já s tím mám vždycky problém, že nemám to rozestavěné puzzle kam dát a na zemi to mít nemůžu, protože mi je kočka pak tahá a žere ty dílky.
    Já si teď žádnou novou knihu nekupovala, ani už nemám na to čtení tak čas, jak jsem znovu začala chodit do práce :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podložka je dobrá :) Já jsem ho stavěla na stole v obyváku a teď ho mám dané na kosmetickém stolku a čeká tam, až ho nalepíme :D Taky to nemůžu mít na zemi, ale kvůli pesanovi :) Já jsem ještě přečetla knížku od Lucky a Nicole z A cup of style. Jo jo to chápu, to toho času moc není

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)