úterý 5. května 2020

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Vítám vás u dalšího měsíčního shrnutí kosmetiky. Tentokrát je opravdu mini. V dubnu jsem žádnou kosmetiku neobjednávala. Počítala jsem ještě s dárkem z časopisu Joy, ale nakonec do aktuálního čísla žádný dárek nedali. Objednávala jsem si knížky z Knihy Dobrovský a tam dávali k balíčku dárek krém na ruce, tak jsem si říkala, že aspoň něco navíc tu bude. Už se na mě asi nedostalo a žádný krém jsem v balíčku neměla. Takže tu mám tentokrát jen jednu věc.


A je to Micelární voda Garnier z časopisu Cosmopolitan. Aspoň tam byl dárek. :) Micelární voda 3 v 1- čistí, odstraňuje make-up a zjemňuje. Je určená na citlivou pleť. Micelární vody od Garnier mám ráda. Teď používám od Biodermy a pak se vrhnu na tuhle. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)