středa 27. dubna 2022

Bambulky všude, kam se podíváš

Vítám vás u dalšího příspěvku. Ukážu vám, co dalšího strejda vykouzlil Kristýnce na 3d tiskárně. Každý týden chodíme s Kristýnkou na kroužek cvičení a jdeme vždycky kolem Kik. Chtěla jsem koupit bambulky v Tedi, ale tam jsem se už dlouho nedostala, tak jsem si řekla, že se zkusím po nich podívat právě v Kik. Měli tam více druhů, vybrala jsem dvě balení. Klasické bez ničeho a druhé s barevnými střapečky. Krásně jde vidět růžová na třetí fotce. Pak jsem ještě pokukovala na profilu u Lucky z A cup of style po pinzetě na bambulky ze stránky samostatnedite.cz a objednala je spolu s dalšími bambulkami v jiných barvách. A vymyslela jsem si na bambulky krabičku s víkem na oddělávání a dírkami na vhazování bambulek. 


Bambulky Kristýnku moc baví a pořád je do něčeho přeskládává- do misek, do nádobí z kuchyňky, do kelímků, do sáčků i do svých ponožek. A taky je zastrkává do kostek lego duplo. 


Kelímek s oblíbeným Ledovým královstvím 




Bambulky jsou u nás všude <3 I pinzetu k nim házela Kristýnka do sáčku 


A tady už máme krabičku. Jak jsme byli u našich, tak jsem bráchovi popsala svou představu, udělali jsme návrh a doladili rozměry a vzhled. Řekl mi, že to chce i něco na krabičku, ať není jen holá. Taky mě to napadlo, ale nebyla jsem si jitá, že by to šlo. Tak jsem byla ráda, že s tím sám přišel. Napřed jsem vymyslela, že tam bude nápis Kristýnka a pak Olaf a vločky <3


Ze tří stran jsou vločky- některé jsou dovnitř a některé vyčuhují ven. Brácha mi poslal fotku s rozmístěním vloček a já mu poslala fotku se šipkami, jak je má ještě posunout. 


Víčko se dá celé vysunout pryč 


Z jedné strany je nápis Kristýnka a Olaf. Krabička se moc povedla a mám z ní velkou radost. A hlavně z ní je nadšená Kristýnka. Brala si ji večer i do postýlky <3 



Pinzeta Ťopka Montessori (odkaz zde)



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)