středa 6. dubna 2022

Cestovatelské deníky

Vítám vás u dalšího dubnového příspěvku. Napadlo mě, že bych vám mohla ukázat cestovatelské deníky, u kterých doufám, že je pořádně v létě využijeme. Před časem se v Albertě sbíraly body na tyto deníky od Albi Kvido a já nasbírala body na dva Cestovatelské deníky Čechy a Morava a Slezsko. Tyto deníky se teď dají koupit v Albertě za dobrou cenu i bez sbírání bodů a to se mi povedlo sehnat ještě Cyklovýlety Čechy a Morava a Slezsko. 


Jako první místo z deníku Cyklovýlety, kam bych chtěla vyrazit, jsem vybrala Kosíř. V Čechách pod Kosířem bychom mohli zajít do kavárny Kafe v parku, ve které jsme byli minulý rok a psala jsem o tom zde. A pak bychom vyrazili na Kosíř. 


Místa v deníku jsou rozdělena na kraje a dají se snadno z desek vyndat. 


U každého místa jsou různé úkoly 


Vybrala jsem na ukázku stránku, kde je Babiččino údolí, ve kterém jsme už byli, ale rádi se tam někdy zase podíváme 


Cestovatelské deníky mají u sebe tužky 


Oba druhy deníků mají v sobě plno tipů na výlety a různé úkoly na daných místech a jsem zvědavá, jak moc je využijeme a kam s nimi vyrazíme. 


Cestovatelské deníky mají vzadu kapsu, ve které je mapa 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)