neděle 3. dubna 2022

Kosmetické úlovky za měsíc březen

 Vítám vás u kosmetických úlovků za měsíc březen. Jsem ráda, že už tu máme krásné teplé jarní dny, ale přijde mi neuvěřitelné, že už je duben. Mám tu zase něco z Oriflame, tak pojďme na to. 


Jako první tu mám houbu na mytí, kterou jsem si chtěla objednat už minule, ale nějak jim to na stránkách nefungovalo a nešlo mi produkty vyhledávat podle čísel. 


Pak tu mám krásně voňavý zázračný kelímek s vůní jahody <3 a jako poslední voděodolnou řasenku, kterou jsem měla za zvýhodněnou cenu k výročí registrace <3


Po dlouhé době jsem si objednala na facebookové skupince Kosmetika od Romči a vybrala jsem si tam mou oblíbenou řasenku od Too Faced <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)