čtvrtek 21. dubna 2022

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Opět jsem objednávala na eshopu Knihy Dobrovský. Mají tam akci Black Friday a je tam spoustu knih, ale tam jsem tentokrát moc neobjednala. Ale ještě jsem před pár dny udělala jednu objednávku a tam už mám knížky z této akce nejen pro sebe. 


Jako první tu mám další díl Slunečné opět pro mě a pro mamku. Je to už pátý. díl, prý by měl být ještě šestý, tak jsem zvědavá. Zatím má rozečtený první díl, ale musela jsem ho odložit, abych stihla přečíst knížky z knihovny trilogii Kroniky pozůstalých. 


Kristýnka si oblíbila Ledové království, tak jsem jí objednala pexeso a jsou v něm i stránky s omalovánkami a krabička na poskládání na pexeso. 


Z akce jsem objednala Kristýnce knížku Zvířátka na statku <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)