čtvrtek 14. dubna 2022

Harry Potter hra a kniha

Vítám vás u dalšího příspěvku, který tentokrát bude zaměřen na Harryho Pottera. Vyřadila jsem nějaké knížky z knihovničky a prodala je na dvou stránkách v Knihovrátku na Martinus.cz a na vykupujeme-online.cz. Psala jsem o tom více na facebooku. Na Martinusu jsem za prodané knížky dostala poukázku na nákup u nich a na vykupujeme.cz mi odeslali peníze na účet. Poslání knížek k nim jsem měla zdarma. Poukázka do Martinusu mi přišla na email a já se šla podívat, co bych si za ni objednala. přihlásila jsem se na svůj účet a zjistila, že mám z dřívějška v košíku jednu knížku a to Harry Potter Filmová kouzla, ale ve slovenštině. V češtině tenkrát nebyla dostupná a já zvažovala slovenskou verzi a nakonec to odložila. Zkusila jsem najít, jestli už je dostupná česká verze a byla, tak jsem si ji objednala. Ale jako první tu mám ještě hru Harry Potter Rok v Bradavicích. 

Hru jsem si objednala na alza.cz. Původně jsem chtěla hru Boj o Bradavice. Zadala jsem ji do vyhledávače, vyskočila na mě tato hra, co je na fotce a já se zaradovala, že ji mají levnější a nevšimla si, že to není ona. Pak jsem musela odejít od PC. Později jsem se k tomu vrátila, víc to nezkoumala a objednala. Takže při rozbalení balíčku jsem byla trochu překvapená, jaká hra mi přišla :D Načetla jsem si více info k té hře a usoudila jsem, že se mi líbí víc než ta původní. 



Hra obsahuje více hracích ploch, na které se dávají kartičky a různé žetony. Výhodou hry je, že ji člověk může hrát i sám. 



S Kristýnkou jsem vyloupala všechny žetony. Moc ji baví tady to vylupování. 



Pravidla jsou obsáhlá a není to úplně jednoduché, když to člověk ještě nehrál, takže jsme zatím hru nehráli, ale snad se k tomu brzo dostaneme. 


A nyní už jdeme na knížku Harry Potter Filmová kouzla. Když jsem knížkou začala listovat, byla jsem z ní úplně unešená a nadšená. Je v ní plno věcí navíc oproti klasické knížce- různě vložené samolepky, obálka s dopisem Harrymu, mapy Bradavic a mnoho dalšího. Je to knížka, která opravdu nadchne každého, kdo má v oblině sérii o Harrym Potterovi <3


Tady máte na ukázku pár stránek. Každá stránka je opravdu obsáhlá a člověk tam najde plno zajímavostí. 











Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)