středa 23. března 2016

Informační příspěvek- změny na blogu, facebooková stránka


Vítám vás u dnešního příspěvku, ve kterém budou informace o změnách na blogu a novinkách na blogu. Pojďme tedy na to. :) Neděli jsem strávila úpravami a změnami na blogu. Změnila jsem vzhled blogu- ten jsem chtěla změnit už delší dobu, ale vždycky se mi to nějak nelíbilo, tak jsem to nechala být. V neděli jsem si s tím pohrála, vyzkoušela plno variant, až jsem našla to, co se mi líbí. Také jsem přidala svoji fotku nahoru. Do sloupku jsem dala e-mailovou adresu blogu- Monulkov.blog@seznam.cz, Konečně jsem vytvořila facebookovou stránku- na blog jsem přidala ikonku, kterou se dostanete na fb stránku (dalo to zabrat, ale po pár pokusech se mi to úspěšně povedlo). Jsem spokojená, že jsem si to všechno zvládla nastavit sama. :) 

Jako první jsem přidala fotku a poté jsem měnila vzhled blogu (ještě pár úprav provedu, ale jinak jsem s tím spokojená) :) Doufám, že i vám se změny líbí a přidáte se na facebookovou stránku :) Budu se tam na vás těšit ;) 


Přeji krásný zbytek večera :)) 
Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)