sobota 26. března 2016

Velikonoční výzdoba

Vítám vás u dnešního velikonočního příspěvku :) Dnes vám ukážu jakou malou velikonoční výzdobu jsem udělala doma a u přítele :)


Tady ta vajíčka máme schovaná už několik let. Jsou udělaná voskovkami, ubrouskem a polepená v krupici a pomalovaná vodovkami :) každý rok si je takhle v košíku vystavíme na skříňku u schodů a přidáme nějaké věci, co jsme dřív s bráchou vyrobili :)



Nejraději jsem měla zdobení vajíček rozpálenou voskovkou :)

Tady to vajíčko mám od školky, původně byla tři na mašli a mívali jsme je pověšené v kuchyni, ale už zůstalo jen jedno a ještě rozbité :D

Zdobení vajíček pomocí laků na nehty najdete ZDE :) Letos jsem je nedávala na větvičky, ale dala jsem je do košíku na stůl a ozdobila jsem to. A na okno jsem zase dala papírová vajíčka stejně jako minulý rok. Na to se můžete podívat ZDE
Zítra mě čeká zdobení vajíček v cibulové slupce pro koledníky, tak vám dám potom fotky, jak se nám to s mamkou povedlo :))





A co vy děláte nějakou velikonoční výzdobu? :)
Těším se na vás u dalšího příspěvku;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)