středa 9. března 2016

Seriály, které jsem dříve sledovala (1)

Jak jsem psala o seriálech, které sleduji a procházela staré časopisy a mé sešity s nalepenými obrázky ze seriálů, filmů a všeho možného (více zdezde), tak jsem vzpomínala na seriály, které jsem sledovala dříve a bylo jich dost. A řekla jsem si, že bychom mohli na ně zavzpomínat spolu. Seriály jsem si vypsala na papír a rozdělím je do více příspěvků, aby toho nebylo tolik v jednom příspěvku :) Postupně se mi vybavují další a další seriály a u některých si nepamatuji názvy, tak dohledávám (zatím mám sepsaných 37 seriálů)- o několik minut později seznam se stále rozšiřuje- 50 :D

Krok za krokem
Podle mě klasický seriál, který tenkrát sledoval snad každý. Vždycky jsem se u něho nasmála a po příchodu ze školy to bylo skvělé odreagování.


Gilmorova děvčata
I tento seriál bych nazvala jako klasický seriál. Jak jsem psala v jednom z příspěvků, tak mojí oblíbenou postavou byla Lorelai. Jsem zvědavá na to, jaké budou Gilmorky, které teď natáčejí. Gilmorky jsem celé neviděla, takže vůbec nevím, jak skončily, někdy se budu muset podívat na všechny díly.  


Sedmé nebe 
Tento seriál jsem si zamilovala hned od prvního dílu, který jsem viděla. Před nějakou dobou jsem se na něj chtěla podívat od začátku, jelikož jsem neviděla všechny díly, ale pak z toho nějak sešlo (myslím, že jsem ty díly nemohla najít), takže je to další seriál, který jsem neviděla celý a nevím, jak dopadl. 

Ženatý se závazky 
Tento seriál jsem sledovala občas, když třeba mamka pustila televizi a tam zrovna Ženatý se závazky byl, jinak jsem to moc pravidelně nesledovala a nepatřil k mým oblíbeným seriálům, u kterého bych potřebovala vidět každý díl. 


Čarodějnice školou povinné
Sledovali jste tento seriál? Pamatuji si, jak jedna z těch čarodějnic dělala té hlavní holce neustále schválnosti, ale jinak si moc ze seriálu nepamatuji. Na internetu jsem našla, že na  seriál dvěma sériemi navázal seriál The new worst witch a ten už neznám, takže pro mě novinka, že na to nějaký seriál navazoval.


Ztracený svět 
Zajímavý seriál, který jsem ráda sledovala, ale vůbec si nepamatuji, jak skončil. Výprava se snaží přežít ve světě dinosaurů a dalších podivných tvorů v tzv. ztraceném světě a dostat se zpátky do civilizace.


Zoufalé manželky
Další ze seriálů, které jsem sledovala a neviděla ho celý. Kdysi jsem na mobilu hrála hru Zoufalé manželky a docela mě bavila :D


Robin Hood 
Pamatuji si, co mě v tomhle seriálu naštvalo, smrt jedné z důležitých postav. S mamkou jsme na to tenkrát nadávali, že to takhle dopadlo.


Léa Parker
Léu Parker si vybavuji jen matně, ale vím, že jsem ji sledovala a taky to byl jeden ze seriálů, který jsem sledovala s dědou, když jsem tam byla s bráchou na prázdninách. Pamatuji si, že se uměla dobře prát a měla dvojí život (aspoň myslím, že si to pamatuji dobře :D). 


Julie Lescaut 
Skvělý seriál, na který jsem sedívala sama a někdy se ke mně přidala mamka. I teď, když vidím, že je v TV tento seriál, tak si ho ráda pustím, Někdy bych si chtěla pustit všechny díly a podívat se na pozdější novější díly, které jsem už neviděla. Dívala jsem na internet a je celkem 10 sérií. Poslední díl byl v říjnu 2014. Jsem zvědavá na ty novější díly. 


Buffy přemožitelka upírů 
Moje složka, kterou jsem si o tomto seriálu udělala, dokazuje, že mě seriál hodně bavil :) Teď spíše fandím upírům- Upíří deníky jsou toho důkazem :D


Smallville
Občas jsem Smallville sledovala, ale ne nějak pravidelně. Seriál je to dobrý a ráda jsem se na něj občas podívala, ale neláká mě se na něho znovu podívat.

The O. C.
Nejvíc mi uvízla v paměti scéna ze třetí série, kdy Ryan nesl v náručí Marissu po tom, co se vybourali, jelikož je někdo vytlačil ze silnice. Pak už se mi moc nelíbilo, jak seriál pokračoval.
 

Ztraceni
Ztraceny jsme na základce sledovali hodně a potom jsme probírali, co se stalo v novém díle a vymýšleli jsme různé teorie. Seriál jsem neviděla celý a ani mě to nějak neláká. Nepotřebuji vědět, jak to dopadlo. Možná dám seriálu někdy zase šanci.

Sabrina mladá čarodějnice 
I Sabrina patřila k oblíbeným seriálům, které jsme na základce s holkami sledovaly. Nejlepší byl prostě kocour Salem, jeho hlášky byly skvělé a vždycky pobavily.  


Útěk z vězení 
Rozhodně zajímavý seriál, Michael Scofield byl sympatická postava a líbilo se mi to tetování, ve kterém měl plán vězení. Opět jsem seriál neviděla celý a neláká mě to, přijde mi, že to potom natahovali.


Sue Thomas: Agentka FBI
Seriál o sympatické Sue, která je hluchá a má úžasného pesana, který se jmenuje Levi /lívaj/. Seriál je podle skutečné události, Sue je odmalička hluchá, a přesto se stala přední agentkou FBI. Celou dobu jsem čekala a doufala, že se dá dohromady se svým sympatickým kolegou :D 



Medicopter 117
Opět seriál, který jsme si s mamkou oblíbily obě dvě a sledovaly jsme ho spolu. S kamarádkou jsme si vystřihovaly obrázky z časopisů s tímto seriálem. :) Seriál měl celkem 7 sérií, poslední díly jsem neviděla, měla bych to napravit, u tohoto seriálu mě to láká a zajímá mě, jak skončil. Doufám, že ho nějak ukončili a nenechali nedokončený. 


A co vy a seriály, které jste dříve sledovali? :))

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)