pátek 11. března 2016

Knižní balíček

Vítám vás u dnešního knižního příspěvku:) Pojďte se se mnou podívat jaké jsem si objednala knížky na Martinus.cz ;) Moc jsem se těšila, jak mi také přijde omalovánka Knižní šifry a záložka. Udělalo mi to velkou radost a těším se, jak si šifru vybarvím :)


Jaké knížky se ukrývají v balíčku? 



Malé drobnůstky, které jsem měla v balíčku...přání mě potěšilo a vyčarovalo mi úsměv na rtech :))



Dlouho jsem toužila po pokračování knihy Zůstaň se mnou a konečně jsem se dočkala...doufám, že se mi bude číst, tak dobře jako první díl- balíček mi přišel včera a já jsem se večer (čtěte spíše v noci) do knížky začetla a čte se mi moc dobře- skončila jsem na 91. stránce, jestli to takhle půjde dál, tak to budu mít přečtené stejně rychle jako první díl 


Když jsem se před pár týdny dívala na knížky v knihkupectví, říkala jsem si, že bych si ráda koupila Kafe a cigárko a P. S. od Ani Geislerové. Zatím jsem si koupila Kafe a cigárko a při focení těchto fotek už jsem se do knížky začetla :) 


K mé sérii Padesáti odstínů nesmí chybět ani tato kniha Grey....přijde mi zajímavé vidět příběh i jeho očima a pochopit, jak to vnímal a proč se takto chová


Tady je omalovánka, na kterou jsem se tak těšila :) bude to fuška vymalovat :D 



A co vy máte omalovánku šifry? 
Jaké jste si v poslední době objednali knížky? :))


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Drobnosti a omalovánka vypadají skvěle :) Kam jsi odešla vypadá také úžasně, já jsem se ještě nedostala ani k prvnímu dílu :( Kafe@cigárko vypadá zajímavě a Grey na pohled taky není špatný :) Prostě skvělý nákup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jsem ráda, že jsem si knížky objednala, Kam jdi odešla jsem už přečetla a další dvě knížky mám rozečtené :) s knížkami jsem spokojená :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)