úterý 15. března 2016

Moje paletky

Vítám vás u dnešního příspěvku :) v sobotu jsem probírala a třídila kosmetiku, a tak jsem si řekla, že bych mohla udělat něco o mých paletkách :)  takže jsem si při přebírání kosmetiky hrála s paletkami a fotila si je, u toho mi samozřejmě opět asistovala Jackie, potom si šla lehnout a jen vykukovala, což uvidíte na fotce ;) i úklid kosmetiky si musí člověk zpestřit...pojďme tedy na to


Mám ráda tyto kamínky a mám je takhle na polici a ještě v ozdobných skleničkách, tak jsem je použila k paletkám na dozdobení nebo něco takového, nejsem si jistá, jak to nazvat :) 

Jackie občas vykoukla a zkontrolovala, co se zrovna děje 


Pár fotek paletek s kamínky 







Toto byla má první paletka, je od Oriflame 


V paletce je řada stínů a zespodu se vysune ještě šuplíček, paletka obsahuje 10 očních stínů, rtěnky, pudr, tvářenku a štětečky, docela jde vidět, že s paletkou jsem se, až tak moc nemalovala

Další paletka je také z Oriflame

V paletce jsou oční stíny, rtěnky, tvářenka a štětečky, tuto paletku jsem používala hodně, nejvíce jsem používala ty stíny, které jsou nahoře, pamatuji si, jak jsem se s nimi malovala hlavně do školy :)

Tuto paletku jsem dostala od přítele a myslím, že to bylo k narozeninám (možná na vánoce, nejsem si jistá, narozeniny mám pár dnů před vánocemi), ale nevím vůbec odkud je, vybrala jsem si ji na internetu a odtud jsme ji i objednali, před pár měsíci jsem ji viděla v drogerii DM

Když se paletka otevře, jsou tam stíny na oči a štětěčky, uprostřed jsou oddělené a odsouvají se do boku na obou stranách

Tím se nám otevře prostor pod očními stíny a jsou tu lesky a rtěnky v kelímcích, tužka na oči, řasenka, štětečky a nejspíš pudry, to jsem vůbec nepoužívala

Za kelímky je schovaný ještě hřebínek ;) 


Tady můžete vidět, jak je tam hřebínek zasunutý

Paletka se dá otevřít ještě zespodu a tady tu část jsem vůbec ještě nevyužila 

Dále tu je paletka kosmetiky ELF, tady jde pěkně vidět, který stín jsem používala nejvíce :D s paletkou jsem se hodně ráda malovala, teď už jsem ji nějakou nepoužívala, jelikož zrovna používám jiné, novější, musím si dát paletku na nějaké viditelnější místo a zase se k ní občas vrátit :)


Opět paletka kosmetiky ELF, trio očních stínů. Přiznám se, moc jsem je zatím nepoužívala. A ani se nedivím, byly zastrčeny, takže jsem na ně trochu pozapomněla


Tuto paletku TheBalm Nude Tude jsem si zamilovala na první pohled :)



Tato paletka mě zaujala a chtěla jsem od kosmetiky UMA něco vyzkoušet, ale nějak z ní moc nadšená nejsem, pigmentace nic moc, na očích moc vidět nebyly, mockrát jsem se s ní nemalovala, tak ještě nějaké líčení vyzkouším


Tuto paletku jsem si také koupila proto, že jsem chtěla tuto značku vyzkoušet a to značku Freedom a z této paletky jsem nadšená a v poslední době se s ní maluji často :)


A na závěr má nejnovější paletka, kterou jsem dostala od přítele na vánoce (u této si pamatuji, že to bylo na vánoce- není to zase tak dlouho :D), paletkou jsem se malovala zatím párkrát, mám nějakou tendenci si ji šetřit (což si myslím, že není divu) a říkám si, že si ji dám vždycky na nějakou příležitost, oslavu nebo tak něco. Musím s paletkou vyzkoušet víc líčení, inspirovat se třeba nějakým tutoriálem a vrhnout se na to :))




A co vy jak to máte s paletkami? 
Máte tendenci si nějakou šetřit? :)) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)