pondělí 31. prosince 2018

Kiehl's adventní kalendář

Vítám vás u posledního kosmetického příspěvku roku 2018. Jak jsem psala v kosmetických úlovcích, chtěla jsem ho přidat tam, ale bylo by to moc dlouhé. Tak adventní kalendář přidávám zvlášť. Měly jste nějaký kosmetický adventní kalendář? Já je mám moc ráda a s tímto od Kiehl's jsem moc spokojená. Některé produkty jsem si našla na stránkách Kiehl's, abych vám k ni něco napsala.



U focení mi nesměl chybět asistent Tedíček a byl i přistižen, jak lumpí u stromečku :) 




Baňky jsou prostě hold zajímavější :D


A teď už se pojďme vrhnout na jednotlivá políčka 


V prvním se ukrýval balzám na rty, který chrání a ulevuje při popraskaných rtech. V tubičce je jakoby tuhý a na rtech se krásně rozetře.  


Creme de Corps- hydratační tělová péče. S kamarádkou jsme se na tento produkt dívaly v Kiehl's prodejně a byla z něho nadšená, tak jsem jí ho z adventního kalendáře dala.  


Ve třetím políčku byl krém pro muže, ten jsem dala Lukemu. 


V políčku číslo 4 byla pleťová maska Calendula & aloe soothing hydration masque- zklidňující a hydratační maska s měsíčkem lékařským 


Šampon s kokosovým olejem pro každodenní použití. Opravdu krásně voní kokosem. 


Daily reviving concentrate- denní ochranný a rozjasňující olej, který používám moc ráda. 


Midnight recovery eye- regenerační oční krém, rozehřejte dvě kapky na špičkách prstů a jemným poklepáním naneste pod oči a kolem očí 


Ultra facial cleanser- šetrný čistící gel pro všechny typy pleti. Tento produkt jsem si před nějakou dobou koupila ve větším balení, ale zatím jsem ho nezkoušela. 


Tento produkt jsem vůbec neznala- Clearly corrective dark spot solution a je to sérum s účinkem redukce pigmentových skvrn a efektem sjednocení pleti 


A k šamponu také přibyl kondicionér- Amino acid conditioner, kondicionér s kokosovým olejem pro všechny typy vlasů. Ten také krásně voní. 


Super multi- corrective cream- pečující pleťový krém s anti-age účinkem


Ultimate strength hand salve- hydratační krém na ruce- ten se hodí vždycky a je to pěkně velké balení 


Turmeric & cranberry seed energizing radiance masque- další pleťová maska. 


Midnight recovery concentrate- noční regenerační olej. Používám ho už delší dobu a jsem s ním spokojená.  


Hydro- plumping re- texturizing serum concentrate- tento produkt jsem taky vůbec neznala a musela jsem si ho najít. A je to koncentrované sérum, které vdechuje mdlé a unavené pleti nový život


Na tento produkt jsem se dívala na instagramu Kiehl's a moc se mi líbil. Takže když jsem ho našla v kalendáři, měla jsem z něho radost- Calendula Herbal- extract toner- je to čistící gel, který jemně odstraňuje nečistoty, make-up, a přebytečný maz z pokožky bez jejího vysoušení


Midnight recovery botanical cleansing oil- po tomto produktu už jsem také párkrát pokukovala. Je to lehký odličovací olej 


Hydra facial cream- 24 hodinová hydratace, vhodný na denní i noční použití 


Další produkt pro muže- Age nefender power serum- zpevňující sérum proti vráskám 


Powerful- strength line- reducing concentrate- účinné, rychle působící sérum s 12, 5% vitamínu C 


Ultimate man body scrub soap- tělové peelingové mýdlo 


Rare earth pore cleansin masque- hloubkově čistící maska, která viditelně zmenšuje póry


Clearly corrective brightening and smoothing moisture treatment- hydratační péče pro rozjasnění a sjednocení tónu pleti 


Creamy eye treatment with avocado- oční krém  


Jak se vám líbí obsah adventního kalendáře? :) 


Těším se na vás u dalších příspěvků v roce 2019
Krásný nový rok vám přeje Moňulka ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)