neděle 16. prosince 2018

Vánoční tvoření

Vítám vás u slibovaného vánočního příspěvku s malým tvořením.


V Pepcu jsem si koupila průhledné baňky s řetázkem s hvězdičkami (myslím, že minulý rok jsem je kupovala)


Jako první jsem našplíchala zlatým sprejem jeden řetázek a všechny vršky baněk 


V Kik jsem si koupila zlaté "drobení" a asi minulý rok umělý sníh


Do první baňky jsem nasypala zlaté drobení, kuličky a přidala větvičku, kterou jsem utrhla z adventního věnce 



Do druhé jsem nasypala umělý sníh a přidala třpytivé bílé kuličky (pak jsem tam ještě přidala zelené kuličky, to uvidíte dole na fotce)


Do třetí jsem dala zlatě našplíchaný řetázek a nakonec ještě červené hvězdičky (také z Kik)


Baňky jsem dala do poličky v obývací stěně. Tvoříte něco na vánočního? :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Jee tak to je nádhera! Já kdybych mohla, tak do banky dám i nějaké pidi světýlka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti to líbí :) Světýlka by tam byla taky super :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)