čtvrtek 27. prosince 2018

Oblíbené produkty- Benefit

Vítám vás u kosmetického příspěvku, ve kterém jsem se zaměřila na značku Benefit


Roller lash- po téhle řasence jsem toužila hodně dlouho. A jednou jsem ji dostala v miniatuře k svátku od kamarádky a potom od přítele ve vánočním setu v plném balení. Dělala mi pěkné řasy a byla jsem s ní spokojená. Klidně bych do ní zase šla. 


Produkty na obočí- nejdříve jsem používala Gimme Brow (teď ho používám občas) a opravdu každý den používám Ka- Brow, který jsem dostala na akci Benefitu


Ráda pod make-up používám The POREfessional podkladovou bázi, mám ji v malém balení a ještě ve velkém, které bylo ve vánočním balení s řasenkou Roller lash. Nepoužívám bázi každý den, jelikož někdy zapomenu, ale jsem s ní spokojená. Sjednotí mi pleť. 


Řasenka They're Real dělá také pěkné řasy. Mám ji nově v malém balení z časopisu Elle :) 


V miniatuře jsem měla krém Total moisture a musela jsem si ho objednat v plném balení. Pěkně voní a na pleti je příjemný. Nanáším ho ráda po nějaké pleťové masce. Ráno si na něho moc nevzpomenu, takže to si ho dávám jen někdy. 


Tvářenku Rockateur mám z adventního kalendáře v malém balení a když si na ni vzpomenu, tak ji ráda použiju. A tvářenku GALifornia v malém balení používám každý den. Tu mám v koupelně a patří k mé každodenní kosmetické rutině. Bronzer moc nepoužívám, ale když jo, tak sáhnu po Hoola. 


Máte oblíbené produkty od značky Benefit? Jaký je váš nejoblíbenější? 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)