pondělí 10. prosince 2018

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Už listopadových. Uteklo to rychle. Taky už se tak těšíte na vánoční svátky? Já strašně, dneska jsem si koupila tv program a budu si zatrhávat, na co se chci dívat. Na co se nejraději díváte během svátků? :)


Opět jsem měla poukázku do lékárny a stejně jako minulý rok jsem si za ni vzala micelární vody Bioderma


V Oriflame jsem si objednala pleťovou masku a vůni Possesss, kterou už jsem párkrát měla a ráda se k ní zase vrátím 


Oblíbila jsem si tužku na obočí od Sleek v odstínu Medium a našla jsem ji v akci, tak jsem si rovnou objednala dvě


Z Avonu jsem si objednala zlatou slupovací masku, zatím jsem ji zkoušela jen jednou a bylo to teda zajímavé. Slupovací masku mám poprvé. Zkoušely jste tuto masku? 



Nutně jsem si musela dokoupit lak na vlasy


Od kamarádky jsem dostala zlatý lak na nehty Hugo Boss


A hlavně jsem neodolala adventnímu kalendáři od Kiehl´s. Máte ho někdo? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)